fredag 15 juli 2011

En massa härliga dagar på Västkusten.


Som ni vet ÄLSKAR jag att bada. Tror jag skall bli strandraggare när jag blir stor.


Helst vill jag doppa huvudet hela tiden.


Krypa längs vattnet på stranden är livet.


Maneter är dödsmysläskigt.


Fast jag vågade känna på den till slut.


Åka båt gör man bäst på taket.


Teo fixar middag?!


Havet suger.


Att bada från båten skall jag göra så fort jag får. Teo vill aldrig sluta hoppa i. Verkar dödshärligt!


Vi har hängt hemma hos Morfar också såklart.


Slottskogen och barnens Zoo var en hit. Killingarna var jättesöta.


Och hönorna...



Med oss i Slottskogen var Lukas och Hubbe (som vi inte lyckades fånga på bild den här dagen).


Checka in T-shirten. Så cooool. Mamma frågade fräckt om vi inte kunde få ärva den när Lukas har växt ur den. 


Lukas (läs hans pappa Johan) tyckte att jag skulle ta med mig lite västkustgranit hem till östkusten.


Foto: Sara Lundqvist

Morfar har värsta skatemattan.

Foto: Sara Lundqvist

Det bästa med Morfar är att Hubbe kommer och leker. Här käkar vi Mosters goda vitlöksbröd.


Pusskalas hos Morfar. Det är inte för inte de kallar mig för gosmos.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar